reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Mihok

Tomáš Mihok

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímam sa o svet okolo seba a snažím sa ho pochopiť. Ak chcete môžete mi pomôcť. Zoznam autorových rubrík:  Všimol som siŠportujemSúkromnéOstatné

reklama

Ostatné

Ďakujem ti ...

Tomáš Mihok

Ďakujem ti ...

7 rokov. Áno 7 rokov sme boli spolu. A už nie sme. Rozišli sme sa. Veľmi rýchlo. A myslím, že celkom bezbolestne. Kedže počas tých 7 rokov si ma vždy niečim novým prekvapila, tak som sa rozhodol ti poďakovať. A takto verejne. Nech aj iní vedia v čom si dobrá a prečo si ťa v buducnosti niekto zbalí.

  • 2. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 741x
  • 2
Som človek bez svedomia?

Tomáš Mihok

Som človek bez svedomia?

V posledom čase odvšadiaľ počujem o "Zmluve o výhrade svedomia". Z médií sa na mňa valia informácie o tom, čo to prinesie, aké to bude fajn, aké to bude zlé. Jednoducho veľa informácií a veľa názorov. Včera som pozeral jednu diskusiu a padol tam názor, že ľudia presne nevedia o čom to je a že je potrebné o tom ľudí informovať. Takže som zasadol k internetu a začal študovať.

  • 6. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 45
Marketing alebo ako z filmu Alien vs. Predator urobit dojnú kravu.

Tomáš Mihok

Marketing alebo ako z filmu Alien vs. Predator urobit dojnú kravu.

Po niekoľkých rokoch čakania a par rokov od uvedenia tohto filmu do kín som si našiel čas na tento film. Asi väčšina z Vás ho už videla a takže asi nebude pre Vás nič nové pod Slnkom keď napíšem, že tento film bol uplne zlý. Ale skúsil som sa na neho nasledne pozrieť aj z iného pohľadu. A poviem Vám, že...

  • 28. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Na čo nám je Slávik?

Tomáš Mihok

Na čo nám je Slávik?

V ostatny sobotný večer som sa oddával radostiam hrania počítačových hier a popritom som na pol ucho počuval aj televízny program, ktorý prepínala moja drahá polovička. Na jednej nemenovanej stanici v ten "slavnostný" večer udelovali ocenenie Slávik 2005.

  • 5. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Éra Kyborgov prichádza

Tomáš Mihok

Éra Kyborgov prichádza

Učite ste videli aspoň jeden z filmov kde vystupoval kyborg. Boli to tie filmi z 80. a 90. rokov, ktoré vynikali svojou jednoduchosťou, akčnosťou a vačšinou americkým happy-endom. Najznamejší z nich bol asi Robocop.

  • 29. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Zrodenie blogera.

Tomáš Mihok

Zrodenie blogera.

Zrodenie. Viem ako to funguje v normalnom živote. Teda medzi ľudmi. Ale ako to funguje v tomto našom digitálnom svete? Ako sa rodia blogeri, a rodia sa vôbec. Nevyskytujú sa len náhodou? Alebo bloger je vlastne len zhoda náhod?  Kto je to bloger? Alebo čo je to bloger? ...

  • 9. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu